tag:blogger.com,1999:blog-2775013580039675385.post4227153514047996025..comments2024-02-24T14:19:21.872+02:00Comments on Fundamental Tasks of Geography: Три важливих кроки для України в освітіMykola Yarovyihttp://www.blogger.com/profile/16918711989593176113noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-2775013580039675385.post-74149529956416279492016-03-25T23:24:56.363+02:002016-03-25T23:24:56.363+02:00http://www.huffingtonpost.com/otto-scharmer/mitx-u...http://www.huffingtonpost.com/otto-scharmer/mitx-ulab-education-as-ac_b_8863806.html?platform=hootsuite<br /><br />дуже цікавий приклад.Mykola Yarovyihttps://www.blogger.com/profile/16918711989593176113noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2775013580039675385.post-84512093628803712582016-03-25T22:17:04.396+02:002016-03-25T22:17:04.396+02:00Дуже схоже на "компетенції" багатьох укр...Дуже схоже на "компетенції" багатьох українських географів - в усьому і нічому. Пишуть серйозні звіти та монографії, а на виході на жаль пшик. Можливо слід задуматись чому ж так! Чи ви живете в іншій реальності?<br /><br />Щодо дописувача - пишіть будь ласка під справжнім ім'ям.Mykola Yarovyihttps://www.blogger.com/profile/16918711989593176113noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2775013580039675385.post-86460039339723874732016-03-25T21:36:53.945+02:002016-03-25T21:36:53.945+02:00Набагато цікавіша інша стаття Івана Примаченка на ...Набагато цікавіша інша стаття Івана Примаченка на вказаному сайті: "Як розпізнати псевдоексперта" http://nv.ua/ukr/opinion/primachenko/jak-rozpiznati-psevdoeksperta-96205.htmlекономікогеографhttps://www.blogger.com/profile/05097350774144764483noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2775013580039675385.post-8786133665219210092016-03-25T16:07:56.491+02:002016-03-25T16:07:56.491+02:00Важлива для української системи освіти стаття пана...Важлива для української системи освіти стаття пана Івана Примаченка (Гарвард). Але на те, на що він звертає увагу, давно було відображено у моєму учбовому посібнику з педагогіки "Педагогические системы: оценка текущего состояния и управление", Харьков, 1990. Саме там було показано, що джерелом інформації для тих, хто вчиться, є не вчитель, не підручник, а оточення, і саме контакту з ним слід вчити дітей. Нажаль, як завжди, на це ніхто не звернув увагу. <br />Погоджуюсь з тим, що "Украинские учебные заведения давно превратились в место, где одни делают вид, что учатся, а другие притворяются ...", додам, що, нажаль, за 25 років "незалежності" у цьому плані не сталося жодного зрушення у позитивний бік. Не можу погодитись з тим, що "Для украинской системы образования, где разрыв между горсткой настоящих университетов и бесчисленных заведений по штамповке дипломов чрезвычайно велик, смешанное обучение может стать настоящим спасением." Питання у тому, що так званих "справжніх університетів" в Україні просто немає. Є розкручені університети зі штучними рейтингами, в першу чергу - Київські, у яких зарплати значно вищі, а рівень залишається низьким. Ті, хто намагається бути незалежними від інтересів адміністративного апарату, швидко стають ізгоями і видаляються (як це зробили і зі мною). Вкрай дико виглядає позиція "ведучих", які розглядають відхилення від положень офіційної науки підривом їх репутації. У таких умовах нічого нового у навчальному процесі впроваджено бути не може, хоча весь учбовий процес має зводитись до навчання учнів (школярів і студентів) виробляти адекватні уявлення (тобто, це завжди носить індивідуальний характер) і входити з ними у дискусію з іншими.<br />Але проблема у тому, що все це нікого не цікавить, а жаль. <br />Олекса Ковальов "Номад"noreply@blogger.com